




Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, 1. Lig'de takım harcama limitlerini belirledi.
BOLUSPOR'A LİMİT TANIMLANMADITFF'den yapılan açıklamada, finansal dosyalarını sunmayan Boluspor'a limit tanımlanmadığı bildirildi. Kulüp Lisans Kurulunun 15 Aralık'a kadar ve her iki transfer döneminin son günü gerçekleştirilecek başvurularla limitleri yeniden düzenleyebileceği kaydedildi.
1. Lig'de 2026-2027 sezonu harcama limitleri şöyle:
Esenler Erokspor: 476.173.702Sivasspor: 431.132.006Iğdır FK: 421.039.095Sarıyer: 328.665.980Bodrum FK: 305.291.101Antalyaspor: 232.101.948Kayserispor: 232.101.948Fatih Karagümrük: 232.101.948Bursaspor: 232.101.948Batman Petrolspor: 232.101.948Muğlaspor: 232.101.948Ümraniyespor: 160.181.601Pendikspor: 158.711.721İstanbulspor: 145.094.559Vanspor: 139.577.869Bandırmaspor: 123.144.131Ankara Keçiörengücü: 108.181.421Manisa FK: 107.337.579Boluspor: -
Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk, Bosna Hersek'te düzenlenen 2026 Dağ Bisikleti Balkan Şampiyonası'nda yarış sırasında yaşadığı talihsiz düşmeye rağmen mücadeleyi bırakmayarak gümüş madalya kazanan milli sporcu Nazife Tuncel'i makamında ağırlayarak ödüllendirdi.
Bosna Hersek'te gerçekleştirilen 2026 Dağ Bisikleti Balkan Şampiyonası'nda Genç Kadınlar kategorisinde yarışan Manisalı milli sporcu Nazife Tuncel, parkurda yaşadığı talihsiz düşmeye rağmen yarışı tamamlayarak Balkan ikincisi oldu ve gümüş madalyanın sahibi oldu.
Başarılı sporcuyu makamında kabul eden Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk, milli sporcu Nazife Tuncel ile antrenörü Saniye Sezer Gürsesliler'i tebrik ederek başarılarından dolayı ödüllendirdi. Ziyarette şampiyona süreci hakkında bilgi alan Öztürk, sporcunun gösterdiği azim ve mücadele ruhunun örnek olduğunu söyledi.
Manisa'da bisiklet branşında önemli çalışmalar yürütüldüğünü belirten Öztürk, "Akhisar'da yetişen sporcumuzun milli formayla uluslararası bir organizasyonda kürsüye çıkması bizler için büyük gurur kaynağıdır. Antrenörümüz Saniye Sezer Gürsesliler öncülüğünde sürdürülen çalışmaların uluslararası başarılarla taçlanması bizleri mutlu ediyor. İnanıyorum ki bu çalışmalar sayesinde Manisa'mızdan daha nice Balkan, Avrupa ve dünya şampiyonları çıkacaktır. Nazife Tuncel'i ve emeği geçen antrenörümüzü yürekten kutluyor, başarılarının devamını diliyorum." dedi.
Milli sporcu Nazife Tuncel ile antrenörü Saniye Sezer Gürsesliler ise kendilerine verilen desteklerden dolayı İl Müdürü Yunus Öztürk'e teşekkür etti.
Ziyarette Akhisar Karabulut Spor Kulübü Başkan Yardımcısı Gürkan Başaran ile kulüp yöneticisi Eftal Gürsesliler de hazır bulundu. - MANİSA
Kaynak: İHA
Galatasaray, sözleşmesi sona erecek olan Mauro Icardi'nin olası ayrılığına karşı alternatif hazırlıklarını sürdürüyor. Sarı-kırmızılı yönetim, bu kapsamda Manchester City'li Omar Marmoush'u yeniden gündemine aldı.
ICARDI'NİN ALTERNATİFİ BELLİGalatasaray yönetimi, Icardi'nin menajerine "karar verilmezse transfer sürecine gireceğiz" mesajını iletti. Boş durmayan sarı-kırmızılılar, hazır transfer listesi doğrultusunda harekete geçti ve ilk hedefini Omar Marmosush olarak belirledi.
SATIN ALMA OPSİYONLU KİRALAMADevre arasında kadroya katmak için girişimlerde bulunduğu Omar Marmoush, bir kez daha Galatasaray'ın radarında. Şu anda Dünya Kupası'nda Mısır Milli Takımı'yla mücadele eden 27 yaşındaki hücum oyuncusu, yeni sezonda Manchester City'de düzenli süre bulamayacak gibi görünüyor. Galatasaray, yıldız ismi satın alma opsiyonlu kiralama modeliyle getirmeyi hedefliyor.
SEZON PERFORMANSGeçen sezon Manchester City formasıyla 36 maçta 8 gol ve 3 asistlik katkı sağlayan Mısırlı forvetin takımıyla 2029 yılına dek sözleşmesi bulunuyor.
Antalyaspor AŞ'nin yeni yönetim kurulu üyeleri taraftarla yürüyüşte bir araya geldi.
Antalyaspor AŞ'nin yeni göreve seçilen başkanı Mustafa Ergün ve yönetim kurulu üyeleri, Corendon Airlines Park Antalya Stadı önünde taraftarla buluştu.
Tezahüratların ardından başlayan yürüyüş, Cumhuriyet Meydanı'nda sona erdi.
Mustafa Ergün, yaptığı konuşmada, takımı hep beraber tekrar hak ettiği yere çıkartacaklarını söyledi.
Antalya'nın takımına sahip çıkması gerektiğini aktaran Ergün, "Antalya, çok büyük bir şehir. Tarihine, anılarına, markasına ve takımına sahip çıkacak. Tek ses, tek yürek olalım. Hep birlikte el ele takımımızı tekrar Süper Lig'e çıkaralım." dedi.
Ergün, takımın borçlarını ödemek için yeni bir kampanya başlatacaklarını bildirdi.
Kampanyayla birlikte statta bulunan koltukların satışa sunulacağını belirten Ergün, "Bizim stadımızda 30 bin koltuk var. Her bir iş adamı, iş dünyasındaki büyüklerimiz koltuğun tanesi 50 bin liradan bir koltuk alsa bu takım en kısa sürede Süper Lig'de layık olduğu yerde olacak. Yarın itibarıyla Antalyaspor otobüsümüzle şehrin her yerini, kapı kapı dolaşacağız. Bütün fabrikalara geçeceğiz. Hepsini tek tek ziyaret edeceğiz." diye konuştu.
Etkinliğe Antalyaspor AŞ'nin eski başkanı Rıza Perçin de katıldı.
Kaynak: AA
Süper Lig'e yükselen Amedspor'da sportif direktörlük görevine getirilen Serkan Reçber, kulüpte sadece 8 gün kaldıktan sonra istifa etmişti. Reçber, ayrılık kararının perde arkasını açıkladı.
OLUMLU BAŞLANGIÇ VE İMZAReçber, kulüple ilk görüşmelerini övgüyle anlattı ve “Tanımı tarifine muazzam şeyler duydum. Yaklaşım harika, üslup harika. Gerçekten beklentimin çok üzerinde bir kurumsal heyetle karşılaştım. Sorular, cevaplar ve beklentiler harikaydı” dedi. Ayrıca, ekonomik konularda anlaştıklarını ve sözleşmeyi imzaladıklarını belirtti.
AYRILIK KARARININ NEDENLERİİmzaların ardından kulübün işleyişiyle ilgili detaylı bir toplantı yapıldığını aktaran Reçber, burada sunulan çalışma modelinin kendi prensiplerine uymadığını söyledi. Toplantıda akademi sorumlusu Sertaç Hoca, scout ekibi sorumlusu Adar Çetinok, futbol şubesi yetkilileri Baran Durmaz ve Nedim Şimşek ile koordineli çalışma yapacağı ve transfer kararlarının bu yapı üzerinden ilerleyeceği ifade edildi. Reçber, “Bu tarafa ileteceksiniz, onlar değerlendiriyor, biz bir daha değerlendireceğiz” tarzı yöntemin kendisine uygun olmadığını belirtti.
''DAHA İŞE BAŞLAMADAN AYRILMAK İSTEDİM''“Bu yöntem açıkçası bana uymadı. Ben de kırmadan dökmeden, daha işe başlamadan bir sorumluluk almadan ayrılmak istedim” diyen Reçber, oyuncu görüşmelerinde sorun yaşanmaması için erken ayrılmayı tercih ettiğini vurguladı.
''HİÇ PARA KONUŞMASI YAPMADIM''Reçber, sosyal medyada çıkan iddialara da yanıt vererek, ''Amedspor'dayken hiçbir oyuncu ve menajeriyle 1 TL, 1 Euro, 1 Dolar para konuşmadım. Hiç kimseyle para görüşmedim.'' dedi. Ayrıca Besnik Hasi'nin göreve geliş sürecinde de ayrılığını açıklamadığını, anlaşmanın zarar görmemesi için sessiz kaldığını belirtti.